Menu
X
image

35 vuotta toiminut markkinointikauppias: Koko netti pitäisi räjäyttää

Ostaminen on siirtynyt verkkoon ja tietoa haetaan aina ennen tärkeitä päätöksiä. Se harmitti jo aikoinaan erästä autokauppiasta, koska asiakkaasta oli tullut pomo kun se oli ennen toisin päin. Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että muutos tuli autokauppaan jo kymmeniä vuosia sitten, kun markkinointialalla muutosta ei ole vielä näkynyt.

Tunnistatko seuraavan tilanteen markkinoinnin ostamisessa?

Myyjä soittaa ja tarjoaa ratkaisua, joka kiinnostaa jonkin verran, mutta haluaisit kuitenkin verrata palvelua muihin. Googlesta hakurumban päätteeksi löydät pari kolme samankaltaista palvelua, vaikka olet varma, että samoja ratkaisuja tarjoavat kymmenet muutkin yritykset. Yritysten nettisivulla kerrotaan heidän olevan innovatiivinen yritys, joka toimittaa kokonaisvaltaisia ratkaisuja ja muutama muu klisee päälle. Et ole aivan varma mitä he myyvät ja hinnoista ei ole tietoakaan. Pyydät heiltä kuitenkin tarjouksen.

Sitten alkaa puhelinrumba. Kymmeniä puheluita päivässä, ja et ole enää varma, mikä firma tarjosi mitäkin. Alkaa menemään hommasta maku ja koko markkinointi v***ttaa. Ostat kuitenkin innokkaammalta ratkaisun. Kun kampanja tulee ulos, soittaa toinen samaa ratkaisua tarjoava ja saisit häneltä saman puoleen hintaan. Ärsyttääkö?

Yllä mainittu on aivan liian yleinen ketju markkinointia ostettaessa.

 

Markkinointikatalogin visiona on muuttaa markkinoinnin ostaminen ostajaläheisemmäksi, tehokkaammaksi ja helpommaksi. Palvelustamme löydät helposti etsimäsi toimijat ja lähetät heille tarjouspyynnön yhdellä lomakkeella – jopa anonyymisti.

Älä osta sikaa säkissä vaan käytä Markkinointikatalogia!

 

Rasmus / Markkinointikatalogi

Back To Home

© Copyright 2016 Markkinointikatalogi. All rights reserved.